آموزش مجیک پی اس ۱.۵

یکی از متداول ترین Trojan هایی که در حال حاضر بین کاربران به خصوص ایرانی ها رایج شده و کار آن هم فقط دزدیدن و ارسال ای دی و کلمه عبور (پسورد) یاهو مسینجر میباشد برنامه Magic PS هست.
Download magic-ps 1.5  , Download MAGIC PS 1.5 , Free Download Magic-PS 1.5

شما می توانید نسخه 1.41 magic ps  و Magic-Ps 1.5 را از بخش دریافت برنامه بگیرید!
بعد از اجرای برنامه شکل زیر برای شما ظاهر میشود :

خب حالا به آموزش جز به جز این برنامه می پردازیم :


در این بخش از برنامه شما میتوانید به برنامه بگویید در هنگام ارسال اطلاعات برای ما علاوه بر پسورد چه چیزهای دیگری را از کامپیوتر قربانی برای ما ارسال کند! 
Send Y! Mess Pass : برای ما نام کاربری و کلمه عبور کاربر را هنگامی که برنامه یاهو را باز می کند به صورت پیام شخصی ارسال میکند.

Send OS Name :  برای ما نسخه سیستم عاملی را که کاربر با آن کار میکند را ارسال میکند!

Send IP : شماره IP شخص مقابل را برای ارسال میکند (برای اطلاع از IP میتوانید به بخش آموزش شبکه مراجعه کنید)
Registry Startup : اگر این گزینه فعال باشد هر دفعه که سیستم روش میشود این برنامه به داخل حافظه بارگزاری میشود و شما آماده فعالیت میباشد
** تذکر مهم : اگر میخواهید فقط یک بار برای شما کلمه عبور ارسال شود این گزینه را غیر فعال کنید!


این قسمت از برنامه برای شبیه سازی یک پیغام خطا به کار میرود!!!

اما چرا شبیه سازی؟ ممکن است کاربر پس از اجرای برنامه ای که برای او میفرستید بگوید این که برنامه نیست و ... خلاصه دعواتون بشه و به شما شک کنه!

ولی اگر گزینه Enable را فعال کنید . پس از اجرای برنامه یک پیغام خطای ساختگی که مثلا این برنامه خراب دانلود شده و.... نمایش داده میشود که شک کاربر را کم میکند ! درضمن بهتره خودتان پیغام را عوض کنید، و برای اینکه ببنید چطور در آمده میتوانید برروی دکمه Test  بزنید! به طور مثال اگر روی تست بزنید پیغام زیر را مشاهده میکنید که یعنی به محض اجرای برنامه پیغام زیر برای کاربر نمایش داده میشود!

این هم بعد از اجرای برنامه!


اما این بخش مربوط میشه به اینکه حالا که برنامه را برای کاربر فرستادید پسورد ها به کجا ارسال بشن؟ یعنی به چه ای دی در یاهو فرستاده بشه!

خب شما اینجا باید ای دی خود را بنویسید به طور مثال من اینجا از ای دی raminsoft استفاده کردم! یعنی اگر برنامه نهایی (تروجان ) را برای کسی ارسال کنم قربانی پس از اجرای برنامه کلمه عبورش به ای دی من raminsoft که در کادر نوشتم فرستاده میشود!


و اما ظریفترین جای کار! یعنی فایلی که قراره برای کاربر فرستاده بشه باید چه اسمی داشته باشه! که هم زیبا باشه هم تحریک کننده که کاربر با دریافت برنامه آن را از شما قبول کنه!

به طور مثال بعضی از کاربران که زیاد نیش خوردن !! دیگه از کسی هیچ وقت فایلهای exe را دریافت نمی کنند که اجرا کنند!!! برای همین میتوانید از یکی از پسوندهای pif , cmd , scr استفاده کنید! با یک نام جذاب!!!!

اما گزینه With JPG Icon این اگر فعال باشد شکل ایکون تروجان شما به صورت فایلهای JPG نمایش داده میشود مثل این ==>

و تذکر این که این حالت فقط برای فایلهایی که پسوند آنها exe یا scr است میشود استفاده کرد!


خب کارتان که تموم شد فقط می ماند زحمت زدن دکمه Create MPS که پس از آن یک فایل برای شما ساخته میشود ! توجه داشته باشید که خودتون اونو اجرا نکنید که این شامل تروجان اصلی برنامه می باشد!! که این فایل ساخته شده باید برروی کامپیوتر دوستان یا .. اجرا شود!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد